måndag 17 oktober 2011

RUM PA PA PUM RUM PA PA PUM


har en ny randig hoodie som man skulle kunna missta för en trendig one-piece

konstig dag som började dåligt efter typ 2,5 timmars sömn och ingen frukost och som fortsatte med ömsom vatten ömsom vin på posten: fick till exempel uppleva hur den bästa kontorstanten beskrev sig själv med ord som "jag är ju inte rigid va, det kan man inte säga! jag äter choklad mitt i natten! och pastrami." samt "när kroppen ropar efter salt, då tar jag kaviar!" medan jag även blev kallad "rövhora" av en jävla man på telefon. berikande.

när jag kom hem såg jag L-word och grät som ett litet barn när (spoiler alert!) danas katt dog. åt kycklingröra på rostat bröd. borde ha pluggat. satt istället apatisk i soffan och gjorde ingenting. pratade i telefon med bästa B, ida och lite senare linnéa. bokade tågbiljetter till malmö! känns sjukt bra. fick roliga mail. blev lite nervös av de roliga mailen. tvättade ansiktet. kramade august. packade morgondagens skolväska. loggade in på blogg. skrev blogg.

slut på dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

mar says: min måndag var också rätt apatisk. längtar bara bort. MEN IDAG ÄR DET EN NY DAG TJOHO TJOHO.