fredag 2 december 2011

"EN LESBISK SOM VAR IHOP MED MARIE"

detta är en av anledningarna till att den här dagen känns lite bättre än till exempel gårdagen och dagen innan det. jag och linnéa pratar om måns zelmerlöw, och linnéa har precis skrivit att hon tycker att han är lite gullig:

  • 5 minutes ago
    Moa Johansson
    • ja det tycker jag med

    • men det får inte jag tycka för sara

    • hon tycker bara att han är obehaglig

  • 4 minutes ago
    Linnéa Sundström
    • haha



det här dagen är även lite bättre än andra dagar för att klockan inte ens är tio och jag har hunnit träna, dricka kaffe, äta en apelsin och läsa lite om transnationella nätverk och gender mainstreaming - detta utan att ha känt mig stressad! i eftermiddag när min pluggdag är över (har fortfarande cirka 4 LÅNGA artiklar kvar att plöja igenom) ska jag dricka glögg med lovis, och sen ikväll ska jag se idol hemma hos linnéa (som gillar måns i smyg)!

taco hej.

2 kommentarer:

http://kulturkvarnen.blogg.se sa...

men nej, nej och åter nej. Grismåns. Fy. Usch. HJälp. Han eftersträvar ju att vara en sån där patriatkal gammal gubbe med väst och fickur. Nä. Jag blir för upprörd nu. Skall åter gömma mig under mitt täcke.

mois sa...

sara <3