måndag 30 januari 2012

GUUURRRRL



IT'S A PUG IN A BOX!

hej bloggen.

den här helgen var så rolig och innehöll så få sömntimmar att jag tog en extra söndag idag. vaknade 12:37 och ba huh? sjukt seg hela dagen, men har ändå lyckats läsa tre artiklar om arkivering och icke-konventionella metoder för kunskapslagring - låter jävligt torrt men var roligare än jag trodde! skrev även en text om lagring av affekter, blev flummigt. well!

i fredags var jag och såg del två av angels in america med mira och miranda! vi såg första delen i somras, den var bättre än denna. men det var trevligt och efter föreställningen tog vi en öl på ett random ställe på vasagatan. åkte till viking sen där erik hade födelsedagsfirande, det var nice! blev uppraggad av två valpar som ville att jag skulle ta en öl med dom på dovas. jag ba "that's real classy, boys", men följde till sist med till biljarden och tog en (1!) shot. asså dom var typ 18 år unga. sötizzar. och sen när dom (unisont) frågade efter mitt nummer tog jag bussen hem. herrå!

i lördags vaknade jag bakis och släpade mig till systemet, åkte hem och duschade samt drack fireballs till christina aguilera (asså what's up med alla shots?! gillar ju inte ens det? tilläggas ska att jag hällde upp den första klockan 15:52. så himla pepp.), sen gjorde jag mig snorsnygg och drog till tiffany! hon hade plockat bort prick alla möbler från lägenheten och pimpat vardagsrummet med ett dj-bås, det var så himla fett. så kom det asmycket folk och det serverades jello-shots (...) och micropopcorn. hittade världens finaste person också. asså. så himla nöjd tjej jag ÄR. dansade till cirka fyra på morgonen, följde snyggaste tjejen till tunnelbanan, hånglade lite utanför globen och gick hem med brus samt pirr i kroppen. får se om jag kanske messar henne sen... tror dock att hon är ganska straight. trist i såna fall.

ja och igår var jag mest bakis i världen. usch. åkte med mina kusiner och två bröder och hälsade på morbror i uppsala. det var jobbigt. men bra. ville grina hela tiden. kom hem runt åtta på kvällen, däckade i soffan, chattade. somnade och sov alltså till tjugo i ett idag. fräsch_tjej.

imorgon har jag seminarium, sen ska jag träna, låna en bok och hinna äta middag hemma innan det är dags för körrep igen! åh vad bra, jag älskar min lille kör.

pratade i telefon med maja nyss! åh bästa maja! snart kommer hon och hälsar på igen, det känns tryggt. samt peppigt!!!! <3

nu ska jag borsta tänderna, tjarååå.

Inga kommentarer: