onsdag 25 januari 2012

WE WERE LOOKING FOR SOMETHING TO BLOW UP


är inne i en the knife-period igen. älskart.

hej bloggy!

min vecka är hittills överjävligt bra. är sinnessjukt pepp på min nya delkurs, jag har äntligen kunnat träna igen (min förkylning är typ helt borta!), snart åker jag till london och det händer massa roliga saker med stockholms feministiska kör! igår repade vi, och under eftersnacket så berättade jag att jag börjat skriva om svenska björnstammens "vart jag mig i världen vänder", som en peppande hyllning till dom här ägande brudarna. det satte igång en asgöttig workshop, och så bestämde vi oss för att spela in ett klipp som vi kunde skicka till systerskapskören på heleneholm - efter typ en timme var vi klara och ba NU SKICKAR VI DET *klick*!!! älskar det! är fortfarande helt varm i systerskapssjälen. så jävla bra att bara göra något på en gång! plus: är så överjordiskt pepp på att vi nog ska sjunga på 8:e mars! åh hej livet, nu känns du sådär bra igen <3

imorgon ska jag och lovis göra glitterskor, jag ska äta middag hos min fina faster och kanske se tiffany sjunga på mosebacke senare på kvällen. på fredag ska jag läsa hela dagen och sen se den här föreställningen med mira och miranda! på lördag tar jag sovmorgon + vinterpromenad och drar sen på fetfest till tiffanys musikvideoinspelning! ska då bära glitterskorna. på söndag kanske jag vill gå till fotografiska, men hela stockholm lär ju vara där då... kanske bara är hemma. typ är bakis och bakar bröd. men asså! BRA LIV.

hejdå gullisar.

PS. här är ett ljudklipp från körens workshopsession + inspelning av hälsning till heleneholm! det är ganska dålig ljudkvalitet och vi drog igenom det en gång liksom, men jag får gåshud ändå!! tänk vad bra när vi lägger stämmor och får repa den ordentligt! the main thang var att vi skulle få ut klippet så fort som möjligt och det fick vi ju! så jävla fett. DS.

2 kommentarer:

Anonym sa...

mar says: så jävla bra!!

ps. DET ENDA SOM FATTAS I DITT LIV ÄR IRL UMGÄNGE MED MIIIIIG hehehehe

HELLO POW WOW sa...

JAG HÅLLER MED DIG INNERLIGT. det är umgänge med mar, en miljon på banken samt att bli sambo med gudrun schyman som saknas, samt det som skulle göra mitt liv komplett.