torsdag 9 februari 2012

I SET FIRE TO THE RAIN



vilken vecka detta är.

så sprängfull av dalar och toppar, to do's, inbokade möten, plugg, jobb, kören och lite lite sömn. men det är okej. det är okej. det är okej för att det måste vara det. finns inte jättemånga alternativ på något sätt. allt kommer att bli bra.

jag sitter i raggsockor och lyssnar på robyn. klockan är 13:36. jag har diskat evighetsdisken, skypat, skrivit, pratat i telefon med puben (han är hemma från thailand! hurra!), mailat, organiserat lite mer kring den bästa festkvällen som är om två veckor (25! vin! minisemlor! karaoke!), läst mar och mikaels bröllopsinbjudan som damp ner på hallmattan alldeles nyss (<3) och nu ska jag dammsuga. senare i eftermiddag kommer min älskade, älskade B! åh vad jag längtar. och imorgon ska både hon och sara sova här! jag hoppas på glee, scones, high school-filmer och kanske en bärs. åh vad bra åh vad bra! på lördag har klara fest också, det ska bli kul.

jag funderar lite på vad jag ska sjunga på min karaokefest. dolly parton tror jag. samt kelly clarkson. och spice girls. och beyoncé!! hm... det blir tight för dom andra att hinna med nån låt alls, för nu kom jag på att jag måste sjunga cardigans, le tigre och adele också. ASSÅ. PEPP!!

nej nu måste jag städa. och ringa pappa. han har inte heller en helt lätt vecka. älskade.

puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lollz. Jag ska försöka sjunga nåt... Vi ska sjunga tillsammans så vågar jag :) /s