söndag 15 januari 2012

AND IT'S HARD TO DANCE WITH A DEVIL ON YOUR BACK, SO SHAKE HIM OFF



jag lever, men det är fan knappt efter en vecka av 39 graders feber och värk i hela kroppen. nu har jag cirka en miljon saker att göra som jag inte kunnat göra när jag skulle ha gjort dom, eftersom jag legat däckad i min soffa och haft frossa*. till exempel måste jag jobba. till exempel måste jag förbereda min redovisning som är på tisdag. till exempel måste jag skriva klart mitt paper och förmodligen bli jättejättejättefull när jag ÄR klar. längtar till det asså. längtar även till februari, för då åker jag till london. och i april åker jag och lovis till budapest och äter langos - it is going to be FESTIVE.

nu ska jag dricka blåbärssoda och se på k special om franscesca woodman.

tjarå

*obs! ej räkfrossa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Räkfrossa?

brey

HANNA sa...

haha! Breyk vet inte vad räkfrossa är!!!!

moa sa...

här har'u brujje: http://www.stromma.se/sv/Stockholm/Turer/Stromma-Kanalbolaget/Matkryssningar/Middagskryssning/Rakfrossa/