fredag 20 januari 2012

AND THE LIONS ROAR, THE LIONS ROAR

denna vecka har jag alltså hunnit:
  • presentera mitt paper på en examinerande konferens - check
  • opponera på två papers på samma konferens - check
  • jobba 18 timmar på posten - check
  • lämna in ansökningar till amerikanska universitet med tillhörande personliga brev, akademiska referenser, uppkopierade intyg och legitimationshandlingar - check
  • skriva klart mitt paper med det exellenta namnet "kvinnor som hjälper kvinnor: strategisk essentialism i en global kontext" och lämna in det - check
  • korrläsa en kompis uppsats - check
  • hinna snegla på en annan kompis uppsats - check
alltså. vilket skämt. men nu är det klart. skulle vilja fira med middag plus obscent mycket vin någonstans. synd att jag har 100 spänn på kontot. jaja.

tänker ta en nap nu.

PS. tänker på dig, fina morbror. du såg så liten ut i sjukhussängen, fast du är så stor. jag hoppas vi hinner ses igen. DS.

1 kommentar:

Maja sa...

Wow! Beundrar!