tisdag 28 februari 2012

COME OUT OF THE CUPBOARD, YOU BOYS AND GIRLS




kolla fina bilder som niklas tagit!

HEJ

alltså min födelsedagsfest. bästa NÅGONSIN! det var så himla, himla roligt! mina kompisar är bäst i världen och jag är så tacksam att ni finns <3<3<3

hinner inte skriva mer. måste sova. om sex timmar ska jag gå upp och pallra mig ned till gullmarsplan för att ta flygbussen till skavsta - london i 4 dagar, wahoo! ska bli askul att träffa leffe igen! sen ska jag ju på konferens om reflexivt skrivande och narrativitet på fredag också -är lite nervös. men mest: det kommer vara cirka 15 plus och sol när jag är där. VÅR, KAFFE PÅ UTESERVERING, ÖL I SOLEN!

ses snart, hejdå august jag kommer sakna dig!

/mosi

2 kommentarer:

Anonym sa...

mar says: vilka fina bilder!! ha det så bra i london!

Unknown sa...

tack för the cred! heja moa i london!