torsdag 23 februari 2012

OMG I CAN'T BELIEVE IT


en gång när jag var full i min hiss på väg hem, sjukt snygg tjej!

idag fyller jag tjugofem! sjukt va.

började dagen med sovmorgon och sen paketöppning med maja - fick en jättefin picknickväska med massa göttiga grejer i av henne och niklas! gölle dom. sen öppnade jag ett paket från payam som han skickat på posten, den här boken. blev asglad!

åt lunch på stan, strosade genom bokrean och köpte lite böcker (alltså jag ÄLSKAR att bokrean sammanfaller med min födelsedag varje år), drack kaffe och åt kardemummabullar på gunnarssons, fyndade fina serietidningar och seriealbum på myrorna, åkte hem och somnade en stund på soffan. pluggade lite när jag vaknade, satt i skräddarställning hela tiden och fattade inte att min vänstra fot hade somnat, så när jag reste mig upp för att hämta en penna så ba MJÄÄÄ vek sig hela foten och jag ramlade omkull! fett otippat. har nu en svullen ankel som gör asaont när jag går. well.

nu äter jag mangosorbet och ska se klart ghost world, sen tänker jag gå och sova. fett lugn födelsedag, för imorrn tänker jag fira något helt fantastiskt! då ska jag och ungefär trettio bästisar dricka vin och äta semlor hemma hos mig (undrar lite hur alla ska få plats) och sen har jag bokat festlokalen på mitt favoritställe! asså åååhh längtar, ska sjunga hela natteeeeeen <3<3<3 mina kompisar är bäst i världen. har idag fått så himla många fina sms och samtal, mail och facebookmeddelanden, brev (!) och små filmer skickade till mig - I feel blessed. och på söndag ska jag träffa hela min familj och släkt hemma hos min äldsta storebror, vi ska äta chokladcheesecake och jag ska få öppna massa paket och leka med brorsbarn! åh vad bra.

jag har blivit stor. det är inte klokt.

1 kommentar:

Anonym sa...

mar says: fezd fezd fezd fezd